خرید اتصالات درزدار ایران اتصال

اتصالات درزدار ایران اتصال

کاربرد اتصالات جوشی ایران اتصال – آسیا

همانطور که می‌دانید اتصالات جوشی در حالت کلی به دو دسته کلی اتصالات جوشی درزدار و اتصالات جوشی مانیسمان تقسیم می‌شوند.
مجموعه صنایع ایران اتصال از بزرگترین تولید کنندگان اتصالات فلزی مانیسمان و درزدار در کشور است، که تمامی استاندارد های ابعادی ASME B16.9 و آلیاژی ASTM را در تولیدات خود به کار می برد. اتصالات درزدار ایران اتصال از جمله اتصالات جوشی این صنایع هستند، که با بالاترین کیفیت و به روش های اسپیرال و یا جوش مستقیم تولید می شوند، و برای کار با انواع اتصالات درزدار سبک، سنگین و API می توان از آن ها استفاده کرد.

انتها یا پایه ی اتصالات درز دار به صورت V شکل می باشد، که با استفاده از جوشکاری پخ زده می شود، و درز بین لوله و اتصالات با فلز جوشکاری پر می شود، و در اصطلاح این اتصالات آب بندی می شوند. از انواع اتصالات درزدار ایران اتصال به منظور انشعاب گرفتن، کاهش سایز خط لوله، تغییر مسیر و سایز لوله ها استفاده می شود، که بیشترین استفاده را در سیستم های تاسیساتی خانگی و صنعتی مانند سرویس های آبرسانی و گازرسانی دارند.

اتصالات جوشی مانیسمان نیز با توجه به اینکه در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند به چند دسته از جمله موارد زیر تقسیم بندی می‌شوند :

رده ۲۰
رده ۴۰
رده STD
رده SGP
رده ۸۰

اتصالات جوشی درزدار ایران اتصال و اتصالات جوشی مانیسمان (بدون درز) ایران اتصال اکثرا در سیستم های گازرسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طوری که اتصالات درزدار در خطوط گازرسانی روکار با فشار کاری پایین که نیازی به دریافت تاییدیه‌های مربوطه ندارد استفاده می‌شوند. اتصالات جوشی مانسیمان (بدون درز) ایران اتصال در مواردی از لوله کشی‌های گازرسانی که نیاز به رعایت پروتکل‌های خاص و استانداردهای ملی و بین المللی دارد و نیز ناظرین مربوطه باید مهر تأییدی بر اتمام کار گذارند استفاده می‌شوند.

چرا ایران اتصال – آسیا ؟

عرضه محصولات با ضمانت یکساله
اعتبار بالا نزد مصرف کنندگان
عرضه و تولید بهترین اتصالات جوشی درزدار و اتصالات جوشی مانیسمان
تلاش بی وقفه در زمینه افزایش کیفیت
تولید کلیه اتصالات جوشی درزدار و مانیسمان ایران اتصال–آسیا مطابق استانداردهای جهانی و ملی
کسب گواهی نامه ای معتبر

 

 

سفارش و خرید این محصولات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی