خرید شیر توپی فلنجی پیشگام صنعت

شیر توپی فلنجی پیشگام صنعت

پیشگامان آستیاک صنعت ، یکی از بزرگ ترین شرکت های طراحی و تولیدکننده شیرهای صنعتی و تجهیزات مرتبط با صنعت نفت و گاز، با کمک تجربه و دانش مهندسان حاذق و کارکنان خود توانسته است گامی بزرگ در تولید شیرهای توپی (Ball Valve) و شیرهای سماوری (Plug Valve) بردارد. بخش اعظمی از درخواست های تجهیزات خطوط انتقال سیالات در بازار را شیرآلات صنعتی دربر گرفته اند.

در دهه های اخیر، با توجه به قرارگیری کشور ایران در منطقه ای غنی از منابع طبیعی مانند نفت و گاز، نیاز به انتقال این منابع به نقاط دیگر افزایش یافته است. از طرفی دیگر با توجه به افزایش جمعیت و گسترش روزافزون نیاز به مسکن، امکانات رفاهی و ایجاد تأسیسات، استفاده از شیرآلات صنعتی به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. همچنین داشتن کاربردهای فراوان شیرهای صنعتی موجب شده است تا تقاضای شیرآلات صنعتی افزایش یابد.
شیرهای توپی (Ball Valve) یکی از محصولات تولیدشده در شرکت پیشگامان آستیاک صنعت، با در اختیار داشتن حجم بالایی از تقاضای بازار، کاربرد وسیعی در صنعت نفت و گاز دارند. شیرهای توپی جهت باز و بسته کردن مسیر حرکت جریان سیالاستفاده می شوند.

شیرهای سماوری (Plug Valve) از دیگر محصول های تولیدشده در شرکت پیشگامان آستیاک صنعت، در دسته ی شیرهای قطع و وصلی (On/Off) قرار می گیرند. از مزیت های این شیر قیمت ارزان، عمر طولانی و مقاومت بالا نسبت به سایر شیرهای قطع و وصلی (On/Off) است.

شرکت پیشگامان آستیاک صنعت توانسته است گواهینامه های API ، تست آتش (Fire Test) و تست عمر (Life Cycle Test) را برای شیرآلات ۸ اینچی کلاس ۶۰۰ از شرکت معتبر Moody واقع در کشور انگلستان اخذ کند. با اخذ این گواهینامه ها و پروانه ی بهره بردای تولید ۲۰۰۰ تن شیرهای فولادی در سال، این شرکت توانسته است در زمان کوتاه ۲۴ ماهه جزو یکی از شرکت های تأمین کننده (Vendor List) شرکت ملی گاز قرار گیرد.

 

 

سفارش و خرید این محصول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی