خرید شیر گازی آهارکو

شیر گازی آهارکو

مجموعه تولیدی و صنعتی آهارکو با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید اتصالات گازی و آبی با بکارگیری نیروهای متخصص تحت نظارت انجمن مدیران کنترل کیفیت استان تهران و بازرسی اداره کل استاندارد ایران در سال ۱۳۹۱ مجوز تولید شیرآلات توپی ربع گرد گازی و آبی دریافت نموده است.

شیر گازی آهارکو
شیرالات جز اساسی ترین اجزای خطوط لوله نفت، گاز، آب و … می باشند. که با نیازهای جدید و متنوع شیرآلات نیز در متریال های مختلف تولید شده اند.
شیر آلات شیر گازی یا شیر توپی ball valve که متریال مصرفی آن برنج می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT می باشد که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دارد.
فعالیت شرکت صنعتی آهارکو در زمینه تولید شیر گازی و شیر گاز آهارکو می باشد. این شرکت دارای تجربه و توان تولیدی بالا در زمینه تولید شیر گازی بویژه شیرهای توپی گاز جهت مصارف خانگی ، صنعتی و تجاری می باشد.

محصولات شرکت آهارکو شامل:

شیر گازی ۱/۲ اینچ اهارکو
شی گازی ۳/۴ اینج اهارکو
شیر گازی ۱ اینچ اهارکو
شیر گازی ۱۱/۴ اینچ اهارکو
شیر گازی ۱۱/۲ اینچ اهارکو
شیرگازی ۲ اینچ اهارکو

شیر گازی اهارکو از جمله شیرگازی با کیفیت ترین و بهترین محصولات شیر گازی در ایران می باشد. دسته های قرمز در شیرهای توپی شیر گازی اهارکو نمایانگر استفاده برای گاز می باشد. شیرهای گازی اهارکو به صورت ربع گرد و قطع و وصل به صورت سریع می باشد.

شرکت اهارکو با بررسی نیاز بازار در سایزهای مورد لزوم اقدام به تولید و عرضه شیرآلات با استاندارد بالا نمود همچنین این شرکت با دارا بودن نیروی خلاق و فنی و طراحی زیبا در عرصه تولید شیر گازی و همچنین در راستای پیشبرد اهداف خود و تامین نیاز مشتری و ایجاد رضایت پیشرو می باشد.

 

 

سفارش و خرید این محصول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی