خرید فلنج گاز آب

فلنج گاز آب

ﮔروه ﺻﻧﻌﺗﯽ ﮔﺎزاب در ﺳﺎل ۱۳۷۹ ﺑه منظور فعالیت در زمینه تولید و تامین اﻗﻼم ﺻﻧﺎﯾﻊ ﻧﻔت و ﮔﺎز و ﭘتروشیمی تاسیس ﮔردﯾد و راه ﭘر ﻓراز و نشیب رﺷد و پیشرفت در اﯾن ﻋرﺻه را ﺑه منظور ﮐﺳب ﺗﺟرﺑه و ﺧدﻣت ﺑه ﭘﯾﺷرﻓت ﺻﻧﻌت ﻣﺎدر نفت و گاز در ﮐﺷور ﺑﺎ ھﻣراھﯽ ﻣدﯾران و متخصصین مجرب در این عرصه ﭘﯾﻣوده است.

ھم اﮐﻧون شرکت صنایع تجهیزات نفت گازاب کالا شامل ۳ واﺣد ﺟداﮔﺎﻧه طراﺣﯽ و تولید انواع اتصالات فولادی جوشی ، ساکت جوشی، رزوه ای ، اتصالات چدنی ، اتصالات ابزار دقیق و شیر های صنعتی ﻣﯽ ﺑﺎﺷد و ﺑﺎ ﮔردآوری اﯾن ﺑﺧﺷﮭﺎ ﺗﺣت ﻧﺎﻣﯽ ﯾﮑﺳﺎن ﺳﻌﯽ در اراﺋه ﮐﺎﻣل اقلام پایپینگ به سازمان ها و نهادهای دولتی ، شرکتهای خصوصی و اشخاص دارد.

بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی این شرکت است.

 

فلنج صنایع نفت و گاز

رتبه بندی های خاصی برای فلنج صنایع نفت و گاز از سازمان های مختلف تعیین شده است ولی این رتبه بندی به معنای منحصر به فرد بودن نیست، بلکه نوعی امتیازدهی به فلنج صنایع نفت و گاز است. از بین تجهیزات بسیار متنوعی که در صنایع نفت و گاز از آنها استفاده می شود، انواع خاصی از فلنج صنایع نفت و گاز نیز کاربرد دارند.

نوعی از فلنج صنایع نفت و گاز در داخل لوله قرار گرفته و برای استحکام بیشتر و جلوگیری از نشت، از داخل و خارج به آن جوش داده می شود.

مدل دیگری از فلنج صنایع نفت و گاز دارای گردنه های جوشکاری هستند که این امکان را ایجاد می کند تا به لوله ها و سایر اتصالات جوش بخورند.

متداول ترین فلنج صنایع نفت و گاز فلنج Spacer Flange می باشد. دو حلقه ی اتصالی در دو طرف فلنج صنایع نفت و گاز وجود دارد که باعث می شود در هنگام اتصال به سایر فلنج ها، فضایی بین آنها وجود داشته باشد.

 

 

سفارش و خرید این محصول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی