خرید لوله درزدار api سپاهان

 

خرید لوله درزدار api سپاهان

با پیشرفت فناوری و تولید محصولات مدرن، تغییرات عمده‌ای در بخش‌های مختلف صنعت روی داده است. صنعت تولید لوله و اتصالات نیز از این تغییرات بی نصیب نمانده‌اند. برند سپاهان که یکی از شرکت‌های مهم و پیشرو در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات است، محصولات خود را مطابق آخرید فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز ساخته و کیفیت آنها را تا حد ممکن ارتقا داده است. لوله‌های api نمونه‌ای این تولیدات است که تغییرات بزرگی در سیستم‌های گازرسانی ایجاد کرده است. لوله گاز api سپاهان به دلیل ویژگی‌هایی که دارد امروزه بخش بزرگی از خطوط گازرسانی را به خود اختصاص داده است.

این لوله‌ها با استفاده از متریال درجه یک تولید شده‌اند و می‌توانند بهترین گزینه برای انتقال گاز در مسیرهای مختلف باشد. این لوله‌ها از فولاد api ساخته شده‌اند و به همین دلیل نیز دارای مقاومت و طول عمر بالایی می‌باشند. شاید به هنگام خرید لوله درزدار api سپاهان، نام‌هایی چون لوله سیاه درزدار را نیز بشنوید تعجب نکنید این لوله‌ها در اصل، از زیرمجموعه‌های لوله‌های فولادی هستند که در صنایع مختلفی به کار می‌روند.

لوله سیاه درزدار سپاهان در اصل یکی از زیر شاخه های اصلی لوله فولادی به حساب می آید و کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. لوله های سیاه درزدار در ایران در دو کارخانه سپاهان و سپنتا تولید و در کشور توزیع میشوند و هر کدام ویژگی ها و مشخصات فنی منحصر به فردی دارند.

لوله های سیاه سپاهان در دو دسته لوله های APi سپاهان و سنگین سپاهان تولید و توزیع میشوند.این لوله ها زیر مجموعه لوله فولادی سیاه هستند. این لوله ها استفاده زیادی در صنعت و ساختمان ها دارند.به علت استفاده زیادی که در ساختمان ها و موتورخانه ها دارند این نوع لوله ها به عنوان لوله شوفاژ و لوله گازی نیز شناخته میشوند.

خرید لوله درزدار api سپاهان

فشار تست لوله های سیاه درزدار معمولا ۱۰ بار و فشار کار آنها ۶ بار می باشد.

کلیه لوله های سیاه شرکت سپاهان دارای تأییدیه کیفیت می باشند.این لوله ها گواهینامه استاندارد کیفی ملی ایران و استاندارد های جهانی با شماره های ISIRI 3574، ISIRI 3360 ، ISO 9001، ISO/TS 29001 و ISO 14001 را دارا می باشند.

 

شرکت سپاهان یکی از دو کارخانه‌ای است که در ایران در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارد. این لوله‌ها به دو زیر گروه api سپاهان و لوله‌های سنگین سپاهان تقسیم می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و به روش متفاوتی ساخته می‌شوند. به همین دلیل نیز قیمت لوله سیاه درزدار api سپاهان با نوع دیگر این لوله‌ها تفاوت دارد.

مشخصات فنی لوله گازی api سپاهان

لوله گاز سپاهان یا لوله‌ api دارای یک سری مشخصات فنی مخصوصی است که باعث شده تا این محصول از دیگر انواع لوله و اتصالات شناخته شود. این لوله‌ها در شاخه‌هایی به طول ۶ متر، به بازار عرضه می‌شوند و دارای ضخامت‌های مختلفی هستند. برند سپاهان به منظور افزایش سطح کیفیت محصولات خود، آنها را با استفاده از ورق آهن Gr_BPSL2 تولید کرده است. از دیگر مشخصات فنی این محصولات می‌توان به ضخامت آنها اشاره کرد. ضخامت این لوله‌ها در انواع مختلف از ۳ میلی‌متر شروع شده و تا ۴.۵ میلی‌متر وجود دارد.

سایز این تجهیزات نیز مورد دیگری است که در مورد مشخصات فنی آنها می‌توان مورد بررسی قرار داد. لوله‌های درزدار api سپاهان در سایزهای مختلفی چون ۲/۱ اینچ تا ۸ اینچ تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که با توجه به نظر مهندس ناظر و پیمانکار و همچنین پروژه در حال راه اندازی، نوع لوله‌هایی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد مشخص می‌شود.

 

برای خرید و سفارش این محصول از لینک زیر استفاده کنید.

 

 

سفارش و خرید این محصول

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی