خرید لوله سپاهان معمولی

 

خرید لوله سپاهان معمولی

به‌طورکلی از لوله‌ها برای انتقال مواد مختلف مانند سیالات مایع و گاز استفاده می‌شود. لوله‌های انتقال گاز به دلیل خطرات ناشی از اختلاف فشار و انفجار بسیار مهم هستند و باید دقیقاً طبق استانداردهای خاصی تولید و نصب شوند. به‌علاوه تمامی لوله‌ها باید قبل از نصب تست شوند تا نشتی یا مشکلی نداشته باشند. در غیر این صورت مشکل در لوله‌های گاز می‌تواند خطرات جانی و مالی جبران‌ناپذیری ایجاد کند. اجرای انواع لوله انتقال گاز در منازل مسکونی اهمیت زیادی دارد و کوچک‌ترین سهل‌انگاری می‌تواند باعث انفجار لوله‌ها و ایجاد حوادث ناگوار شود.

جنس لوله‌های گازی و نوع مصرف
بسته به شرایط محیطی که قرار است در آن لوله گاز نصب شود از دو جنس مختلف لوله گاز فولادی و لوله گاز پلی‌اتیلن استفاده می‌کنند. این لوله‌ها هم برای انتقال گاز در صنایع و هم برای ساختمان‌های مسکونی شهری کاربرد دارند. ازجمله مصارف صنعتی لوله گاز می‌توان به استفاده از این لوله‌ها در سوله‌های صنعتی، پتروشیمی، پالایشگاه‌ها، لوله‌کشی سیستم‌های هیدرولیک یا هوای فشرده و نیروگاه‌ها اشاره کرد.

مجموعه گروه صنعتی سپاهان ( سهامی عام ) در سال ۱۹۷۳ تاسیس و در زمینه تولید لوله های ERW با قطر ۱/۲ اینچ تا ۸ اینچ مورد استفاده در ساختمان، لوله های گاز، لوله های صنعتی، پروفیل های مختلف ساختمانی با ضخامت های متفاوت، تولید لوله و تیوب درزدار در اصفهان آغاز به فعالیت نمود و از پیشگامان صنعت فولاد در ایران میباشد. گروه صنعتی سپاهان کاندیدای بهترین صادر کننده لوله فولادی در سال ۲۰۱۴ گردید.

گروه صنعتی سپاهان بعنوان اولین تولید کننده لوله گاز خانگی (مصارف خانگی و تجاری) در ایران در سال ۱۳۷۲ موفق به دریافت پروانه کاربرد استاندارد ISIRI 3360 گردید. مصرف لوله های گاز روکار در ساختمان های مسکونی ، سوله های صنعتی، نیروگاه ها ، پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و.. است. ازاین لوله ها برای لوله کشی سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز بهره میبرند.

 

 

سفارش و خرید این محصول

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی