خرید لوله فاضلابی سمنان

 

لوله فاضلابی سمنان

درباره این شرکت

این شرکت با سرمایه گذاری در بخش خصوصی در سال ۱۳۶۰ تاسیس و در مساحتی بالغ بر ۳۳ هزار متر در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید و به لطف خداوند در حال حاضر بزرگ ترین شرکت تولیدی در استان میباشد.

این گروه تولیدی به پشتوانه تعهد و تخصص کارشناسان خود توانسته است ضمن افزایش کیفی و کمی محصولات نسبت به استقرار سیستم های iso9001 و ce2008 و اخذ تائیدیه آزمایشگاه از مرکز ملی تائید صلاحیت و اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان لی استاندارد ایران برای کلیه محصولات اقدام نموده است.

از شاخص ترین محصولات تولیدی ما میتوان به انواع لوله و اتصلات لوله اشاره کرد که از میان آن ها لوله پی وی سی سمنان جز اصلی ترین و تخصصی ترین کالای تولیدی محسوب میشود که با برترین کیفیت و بهترین مواد اولیه و با بروز ترین دستگاه ها تولید و عرضه میگردد.

لوله سمنان یکی از ارزان‌ترین و معروف‌ترین لوله فاضلابی کشور است. این لوله‌ها در سه دسته فشار ضعیف، نیمه قوی و فشار قوی تولید می‌شوند که هر کدام بسته به نوع آن‌ها در سیستم تهویه ساختمان، سیستم فاضلاب ساختمان، کابل برق و سیستم فاضلاب کارخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان گفت لوله کشی فاضلاب ساحتمان با چند نوع لوله قابل اجرا است که لوله کشی با پلیکا به صرفه‌ترین لوله کشی برای فاضلاب محسوب می‌شود. لوله کشی فاضلاب با لوله‌های پوش فیت نسبتا گران اما مقاوم بوده و لوله کشی با لوله پلی اتیلن نیز نوع دیگری از لوله کشی در سیستم فاضلاب‌ است.

لوله های فاضلابی
امروزه سیستم های انتقال آب، جمع آوری و دفع آبهای سطحی و فاضلابی از اهمیت بالایی برخوردار است. تخریب لوله ها، مخصوصاً در سیستم های فاضلاب باعث آلودگی محیط زیست شده و در صنعت ساختمان موجب تخریب و نشست ساختمان می گردد.

موارد کاربرد لوله pvc سمنان یا پلیکا نیمه قوی :

این نوع پلیکا بیشتر برای سیستم فاضلاب ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد البته از این نوع پلیکا

به عنوان غلاف انواع کابل برق برای محافظ نیز استفاده میشود .

موارد کاربرد لوله پلیکا فشار قوی :

این نوع پلیکا بیشتر برای سیستم فاضلاب در صنعت کارخانه ها به علت تحمل فشار بالا مورد

استفاده قرار میگیرد البته از این نوع پلیکا نیز به عنوان غلاف انواع کابل برق برای محافظ نیز استفاده میشود.

 

 

سفارش و خرید این محصول

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی