خرید لوله فاضلابی نگین پلیمر

 

لوله فاضلابی نگین پلیمر

لوله پلیکا ( پولیکا ) در واقع همان لوله upvc است که اولین تولید کننده این نوع لوله پلیکا نام داشت و به به همین نام در ایران شناخته شد و عامه مردم نام پلیکا را برای لوله‌های UPVC خاکستری رنگ انتخاب کردند و نام پلیکا بر روی این جنس لوله ماند.

لوله پلیکا تمامی خواص مواد U-PVC را دارد و به سختی صدمه می بیند و عمر طولانی دارد . این لوله زنگ نمی‌زند و پوسیده نمی‌شود . به همین جهت لوله pvc در سیستم‌های آبی ، سیم‌کشی زیرزمینی و خطوط فاضلاب کاربرد فراوانی دارد.

لوله و اتصالات پلیکا وزن سبکی دارند و به علت دارا بودن از مواد سازنده و مقاوم، در برابر مواد شیمیایی و فرایندهای مضر، از مقاومت بالایی برخوردار هستند. یکی از شرکت‌هایی که توانسته در زمینه عرضه و فروش لوله پولیکا به برتری دست پیدا کند، شرکت نگین پلیمر سامین است. محصولات پلیمری این شرکت در برابر اکسید شدن و پوسیدگی مقاوم بوده و استحکام و مقاومت خوبی در برابر فشارهای مکانیکی و ضربه در محل نصب دارد.

به خاطر داشتن همین عمر طولانی و عدم زنگ زدگی و پوسیدگی، در لوله‌کشی‌های برقی گزینه مناسبی هستند. این نوع لوله‌ها به علت ماهیتی که دارند دارای رسانایی حرارتی کمتری نسبت به لوله‌های فلزی قدیمی هستند. همین ویژگی باعث شده در لوله‌کشی‌هایی همچون لوله‌ کشی‌های کابل برق و سیستم‌های روباز فاضلابی از لوله پلیکا استفاده شود.

 

 

سفارش و خرید این محصولات

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی