خرید لوله پلیمری آذین

لوله پلیمری آذین

آذین لوله سپاهان اولین برند تولیدکننده لوله و اتصالات از شرکت بزرگ و نام آشنا گیتی پسند است، که به صورت تخصصی و حرفه ای تولید لوله های تک لایه پلی پروپلین را که بخاطر رنگ به کار رفته به لوله های سفید شهرت پیدا کرده اند را برعهده دارد. به دلیل اینکه لوله و اتصالات تک لایه در گذشته به رنگ سبز تولید می شدند گاها هنوز نیز به این نام شناخته می شوند.

پس از ظهور مواد پلیمری به سرعت لوله های پلیمری جایگزین لوله های گالوانیزه ، فولادی و مسی شدند. این لوله ها با بالاترین استاندارد وارد بازار لوله و اتصالات ساختمانی شدند. آذین لوله همانند سایر لوله های پلی پروپلین تک لایه به دلیل ویژگی های خاص خود و نداشتن معایب لوله های فلزی قدیمی به سرعت جایگزین ومورد استقبال قرار گرفت .

برخی از معایب لوله های فلزی قدیمی را میتوان پوسیدگی درونی و بیرونی، انعطاف نداشتن، بالا بودن ضریب انتقال حرارتی، افت فشار زیاد، رسوب پذیر بودن، نصب دشوار، تغییر کیفیت آب و همچنین وزن بالا نام برد. که این معایب در لوله های تک لایه از جمله آذین لوله که بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی ساخته می شوند وجود ندارند.

دلایل برتری محصولات تک لایه لوله آذین نسبت به لوله های فلزی قدیمی :

– دارا بودن انبساط طولی زیاد
– پایین بودن وزن محصولات آذین لوله که از ویژگی های مهم آن است زیرا در آسان بودن ساز و کار لوله کشی نقش بسیار بسزایی دارد.
– عاری بودن از ایجاد سر و صدا ناشی از انتقال آب که بی نیازی از عایق بندی صدا را به ارمغان می آورد.
– حداقل ضایعات به هنگام استفاده
– عدم عبور نور از لوله و در نتیجه جلوگیری از رشد میکروارگانیسم
– داشتن خطوط راهنما در تمامی لوله و اتصالات برای بالا بردن کیفیت و سرعت فرآیند لوله کشی
– دارای استانداردهای لازم جهت مصرف آب گرم و سرد
– مقاوم در برابر خوردگی
– استقامت در برابر بازها و اسیدها به طوری که رسوب نمی گیرند و هرگز نمی پوسد.
– زیبایی ظاهر و شفافیت
– مقاوم در برابر ضربه و شرایط نا مساعد محیطی
– عایق حرارتی و الکتریکی

 

ضخامت کم لوله، جلای سطحی، سبکی وزن، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر شکستگی و ضرب دیدگی، مقاومت شیمیایی بالا در برابر خوردگی اسیدی و بازی، مقاومت در برابر زنگ زدگی، ثبوت رنگ، استفاده از مواد اولیه ی کاملا بهداشتی و مرغوب از اساسی ترین ویژگی های لوله پلی پروپیلن آذین می باشد.

ویژگی ها و مزیت های منحصر به فرد لوله پلی پروپیلن آذین سبب گشته تا کاربرد گسترده ای پیدا کنند. از کاربردهای گسترده این لوله ها می توان به استفاده از آن ها در لوله کشی آب شرب، استفاده در تصفیه خانه ها، استفاده در فاضلاب کشی، استفاده در آبیاری های بارانی، لوله کشی استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

یکی از ویژگی های دیگر لوله پلی پروپیلن آذین که سبب شده تا کاربرد گسترده تری پیدا کنند، عدم جذب رطوبت می باشد. علاوه بر این سطح داخلی این لوله ها نیز صیقلی بوده و در نتیجه املاح و فاضلاب ها به راحتی از آن عبور کرده و این لوله ها کمتر دچار گرفتگی، رسوب گیری و لجن گیری می شوند.

سختی بالا، چگالی کم، مقاومت در برابر کشش از دیگر ویژگی هایی می باشد که باعث شده برای لوله کشی ساختمان های ضد زلزله نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

سفارش و خرید این محصول

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی