خرید لوله پلیمری نیوپایپ

 

 لوله پلیمری نیوپایپ

لوله نیو پایپ با ساختار پنج لایه از ترکیب فلز و پلیمر تشکیل شده است که دارای مزیت های زیادی نسبت به لوله های قدیمی می باشد. لوله پنج لایه نیو پایپ برای مصارف ساختمانی و بهداشتی بسیار مناسب می باشد و با توجه به مقاومت و دوام بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی و عمر طولانی جایگزین مناسبی نسبت به لوله های قدیمی در صنعت شده است.

ساختار لوله های نیوپایپ

لوله نیو پایپ از ساختار پنج لایه تشکیل شده است که مناسب برای مصارف ساختمانی و بهداشتی می باشد. این لوله از ترکیب فلز و پلیمر تشکیل شده است که با بهره گیری از خواص فلز و پلیمر می توان برای مصارف مختلف از این لوله ها استفاده کرد و با توجه به تحمل دمایی تا ۹۰ درجه سلسیوس می توان در حوزه های مصرفی بیشتری از این لوله ها بهره برد. برای ساخت لوله پنپ لایه نیو پایپ از تکنولوژی روز استفاده شده است که با توجه به متریال استفاده شده، محاسن زیادی نسبت به لوله ها ی قدیمی و فلزی دارد و جایگزین مناسبی برای آن ها در مصارف مختلف می باشد.

از نظر اقتصادی لوله نیو پایپ ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد. لوله پنج لایه نیو پایپ در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم می باشد، نسبت به لوله های قدیمی رسوب پذیری ندارد و مانع از افت فشار در خطوط لوله می شود. آلومینیوم با جوش آلتراسونیک باعث شده لوله نیوپایپ مقاومت عالی در برابر فشار داشته باشد و نفوذ پذیری اکسیژن و انبساط طولی را به حداقل مقدار ممکن برساند. عمر مفید لوله های نیو پایپ حدود ۵۰ سال تخمین زده شده است.

لوله پلیمری نیوپایپ

کاربرد لوله های نیوپایپ

لوله های پنج لایه (PEXb-Al-PEXb) به دلیل ساختمان خاص پلیمری و وجود فلز در آن برای مصارف مختلف تا حداکثر دمای ۹۰ درجه کاربرد دارد. بیشترین مصرف لوله های نیوپایپ در لوله کشی ساختمان ها است. لوله های پنج لایه نوع جدیدی از لوله ها هستند که برای استفاده در آب رسانی مورد بهره برداری قرار می گیرند. در ادامه به بعضی دیگر از کاربرد های لوله و اتصالات نیوپایپ می پردازیم:

– کلیه سیستم های آب سرد و آب گرم
– تأسیسات سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع
– سیستم های گرمایش از کف : در این سیستمها آب گرم در لوله های نیوپایپ که در زیر کف پوش ساختمان قرار داده شده است جریان پیدا می کند. گرما از لوله ها به کف ساختمان انتقال می یابد.

– انتقال آب در رایزرها
– کاربرد در صنایع پزشکی و بهداشتی : با توجه به قابلیتهای این نوع لوله از آن در صنایع پزشکی به وفور استفاده می شود مانند تولید گازهای طبی و سیستمهای دیالیز و … را می توان نام برد.

لوله نیوپایپ را می توان در صنایع دارویی و غذایی و هر بخشی در تولید مواد شیمیایی در دمای کمتر از ۹۰ درجه استفاده کرد.

کاربرد صنعتی :

در تولید مواد شیمیایی که لوله های فلزی قابل استفاده نیستند از لوله پنج لایه نیوپایپ می توان استفاده کرد و همینطور در صنایعی مانند ماشین سازی ، کشتی سازی، نفت و گاز و …

کاربرد در سیستمهای گرمایی و سرمایی : از آنجا که لوله های پنج لایه از در برابر فشار و شکستگی از مقاومت خوبی برخوردار هستند از آنها در لوله کشی سردخانه ها، فن کوئل ها، سیستم های تولید سرما و سیستم های جدید سرمایش از کف استفاده می شود. آب گرم در طول مسیر لوله های نیوپایپ بر خلاف لوله های فلزی دچار افت دمای محسوسی نمی شود.

مقاومت در برابر دما و فشار

به علت اینکه در لوله های نیو پایپ از پلیمر استفاده شده و جوش طولی که در لایه آلومینیومی وجود دارد ، تحمل دمای ۹ درجه سانتی گراد در فشار ۱۰ بار را بطور مداوم خواهد داشت، در حالیکه امکان کاربرد نسل دوم لوله ها ( لوله های پلی پروپیلن) در سیستمهای گرمایشی با دمای بالا نمی باشد.
مقاومت شیمیایی زیاد

زمانی که صحبت ازمقاومت شیمیایی لوله ها در مقابل مواد شیمیایی مختلف پیش می آید، اطلاعات مورد نیاز به شکل جدول هایی که اکثرا اثر غلظت و دماهای متفاوت لحاظ می گردد، در اختیار قرار می گیرد تا مشتریان بتوانند با مراجعه به این جدولها به درستی تمام قضاوت کنند . با توجه به مقاومت شیمیایی PEX در مقایسه با فلزات، پلی اتیلن و پلی پروپیلن گستره کاربرد این لوله ها در صنایع شیمیایی بسیار وسیع می باشد .

 

 

سفارش و خرید این محصول

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی