خرید لوله پلیمری پوشفیت

لوله پلیمری پوشفیت

لوله پلیمری چیست؟

تعدادی از پلیمر ها توانسته اند ویژگی های منحصر به فردی از خود نشان دهند و در تولید لوله های پلیمری کمک شایانی به صنعت کنند. لوله های پلیمری در تاسیسات، لوله کشی منازل و ساختمان ها و همچنین سیستم های فاضلاب کاربرد فراوانی دارند و با توجه به مقاومت آن ها در برابر خوردگی، انعطاف پذیری، مواد اسیدی و بازی و گاز های خورنده توانسته اند جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی گردند. اولین پلیمری که در بازار عرضه شد، نیترات سلولز نام داشت. بعد از آن، نایلون، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی بوتیلن و پلیمر های کریستال مایع به ترتیب روانه بازار شدند.

مشخصات فنی لوله پلیمری

در تولید انواع لوله های پلیمری از مجموعه ای از استاندارد ها استفاده می شود که شامل استاندارد های جهانی ISO ،ISIRI ،DIN ASTM ،EN می باشد. این استاندارد برای هر نوع لوله پلیمری متفاوت است و به بخش خاصی از آن می پردازد. از جمله مواردی که در این استاندارد ها مورد بررسی قرار می گیرد:

ابعاد و قطر لوله
فشار کاری
نوع جوشکاری
روش های نصب
نوع اتصال
انواع تست های انجام شده
مقاومت حرارتی قابل تحمل
تعمیرات لوله
نکات قابل توجه برای چسب کاری

 

لوله های پلیمری پوش فیت

این لوله ها از جنس پلی پروپیلن بوده و نحوه اتصال آنها بصورت اورینگی بوده و بدلیل داشتن دانه بندی گرانول دارای خاصیت خود اطفایی می باشد. با توجه به سیستم آب بندی لوله کشی پوش فیت نیاز به نصب بستهای زیاد جهت مهار هرکدام از قطعات لوله و اتصالات لوله کشی ها بوده که بایستی توسط افراد متخصص این کار صورت پذیرد. همچنین با توجه به انعطافپذیر بودن لوله های پوش فیت مقاومت خوبی در مقابل ضربات ناشی از افتادن مصالح ساختمانی دارد.

 

مزایای استفاده از لوله های پوش فیت:

لوله های پوش فیت با توجه به مکانیزم نصب آنها در مقابل انبساط و انقباض خط لوله مقاوم می باشد در صورتی که در لوله های پلی اتیلن جهت دفع انبساط و انقباض لوله ها استفاده از موفه اجباری است و در لوله های پلیکا نیز گرم و سرد شدن لوله و بالطبع آن انبساط و انقباض لوله باعث خارج شدن محل اتصالات از آب بندی می شود.

لوله های پوش فیت دارای تنوع بیشتری از اتصالات می باشد و با توجه به وجود لوله های یکسر و دو سر سوکت، قدرت مانور بیشتری در زمان اجرا برای لوله کش وجود دارد.
درلوله های پلی اتیلن نیز می بایست لوله ها به هم جوش بخورد و با توجه به حساسیت بالای جوش لوله پلی اتیلن به گرد و غبار و چربی، اجرای جوش استاندارد کار دشواری می باشد.

 

 

سفارش و خرید این محصول

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی