خرید لوله مانیسمان رده ۴۰ کاوه

 

مانیسمان رده 40 کاوه

شرکت لوله سازی دقیق کاوه ایرانیان

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان حدود بیست سال است که در زمینه تولید لوله مانیسمان رده ۴۰ با نام تجاری کاوه فعالیت خود را آغاز کرده است. لوله های مانیسمان رده ۴۰ کاوه دومین لوله بدون درز یا همان مانیسمان تولید شده در ایران میباشد. در خطوط انتقال آب های آتش نشانی و خطوط انتقال گاز میتوان از لوله های مانیسمان رده ۴۰ کاوه استفاده کرد. از لوله های رده ۴۰ مانیسمان کاوه در صنعت نفت و پتروشیمی هم استفاده میشود.

بررسی لوله مانیسمان دقیق کاوه

لوله مانیسمان کاوه توسط شرکت دقیق کاوه تولید می شود. گروه تولید کننده لوله دقیق کاوه در سال ۱۳۸۲ در شهر ساوه تاسیس شده است و جزو اولین تولیدکنندگان لوله بدون درز یا مانیسمان در ایران به شمار می آید. این گروه صنعتی سالانه چندین هزار تن لوله بدون درز یا مانیسمان تولید و به بازارهای ایران عرضه می کند. نکته قابل ذکر این است که لوله های تولید شده توسط شرکت دقیق کاوه براساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند. لوله های تولید شده توسط این شرکت به عنوان لوله های درجه یک شناخته می شوند. این لوله ها را به منظور محافظت از زنگ زدگی در سطوح داخلی و خارجی با رنگ مشکی پوشش می دهند. برای آشنایی بیشتر با قیمت لوله مانیسمان کاوه با آهنسنتر همراه باشید.

ویژگی لوله مانیسمان دقیق کاوه

از دیگر عواملی که در بحث قیمت لوله مانیسمان کاوه مورد بررسی قرار می گیرد ویژگی های منحصر به فرد این نوع لوله ها است. قابلیت بدون درز آن باعث می شود که این لوله ها یکنواخت بوده و بیشترین مقاومت را در برابر فشار و حرارت داشته باشند فلزات به کار رفته در لوله مانیسمان دقیق کاوه از مرغوب ترین فلزات بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

این لوله ها به علت روش ساخت مناسب از استحکام بالایی برخوردار است و همین امر باعث می شود که مقاومت بیشتری در برابر فشار نشان بدهد. لوله های مانیسمان کاوه در رده ی ۴۰ تولید شده و علت این امر نیز تقاضای این نمونه لوله در بازارهای ایران است.

کاربرد لوله مانیسمان کاوه

کاربرد این نوع لوله ها معمولا در مصارف صنعتی است به خصوص صنایعی که با سیستم فشار قوی سرو کار دارند این صنایع شامل انتقال سیالات پرفشار، مخازن تحت فشار است که این لوله ها پاسخگوی فشارهای بالا هستند. از لوله مانیسمان دقیق کاوه برای لوله کشی های گاز صنعتی، تاسیسات لوله های گاز، ساخت برج ها و بیشترین مصرف آن به عنوان لوله های آتش نشانی است. از این لوله ها همچنین می توان برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد. می توانیم از لوله مانیسمان کاوه در تاسیس پروژه های کارخانه های صنعتی و برای لوله های بخار آب و موتورخانه های صنعتی استفاده می شود.

 

برای سفارش این محصول میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید

 

 

سفارش و خرید این محصولات

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به آریا کالا می باشد.

طراحی قالب وردپرس : ریبونت

مشاوره تلفنی